مدیریت فوق برنامه و ورزشهای تفریحی
مدیریت فوق برنامه و ورزشهای تفریحی
400,000  تومان
وضعیت: موجود

مدیریت فوق برنامه و ورزشهای تفریحی

عنوان: مدیریت فوق برنامه و ورزشهای تفریحی
کد:
  • نویسنده: حسن معصومی، علی زارعی، محمد سنایی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

438


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543902


سال:

1395

چکیده :

یکی از مهمترین مسائل جوامع امروز بشری در سراسر دنیا مسئله استفاده صحیح تر و مؤثرتر از اوقات فراغت است. این اوقات برای مؤمنان لحظه های نیایش با معبود، برای اندیشمندان، ساعات تفکر و برای هنرمندان زمان ساختن و ابداع آثار هنری و برای نوجوانان ساعات خلاقیت است. بسیاری از مردم از جمله صاحبنظران تعلیم و تربیت به این نتیجه رسیده اند که باید مدارس، دانشگاه ها و مؤسسه های آموزشی مسئولیت های بیشتر و روشن تری را در این باره بر عهده بگیرند و برای بهره برداری بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی کنند.
تربیت بدنی و فعالیت های فوق برنامه ورزشی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان را پر کنند و بر رشد فرهنگی یک نظام مؤثر واقع شود، بدون آنکه حیات معنوی یک جامعه به خطر بیفتد. در زندگی انسان ها لحظه ها و اوقاتی وجود دارد که از اهمیت و حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. این اوقات میتواند فرصتی برای رشد شخصیت فرد باشد و یا بر عکس ممکن است موجب بروز اختلالات رفتاری و انحرافات اخلاقی و اجتماعی وی گردد.
کتاب مدیریت فوق برنامه و ورزشهای تفریحی در 16 فصل تدوین شده و محتوای آن در مورد مبانی نظری فوق برنامه و ورزش های تفریحی، مدیریت فوق برنامه ورزشی، جوایز، داوطلبان ورزشی، ایمنی، بازاریابی ورزشی، ترویج، تبلیغات، ارتباط با مشتریان فوق برنامه ورزشی، مدیریت
خرید و مدیریت عملکرد فوق برنامه ورزشی است.

 

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT